weboldal készítés (honlap), érkező oldal készítés (landing page),
Egyetlen innovatív ötlete elég ahhoz, hogy elkezdhessünk dolgozni álmai projektjén...
A SEO az egyik legfontosabb tevékenység az online üzleti világban.
Webshop készítés
Korszerű weboldal készítés garanciával, tervezés és megvalósítás szintjén egyaránt
A 21. századra a vásárlás folyamata, az ügyfélszerzés és az ügyintézés, illetve a hirdetési- és marketingfeladatok ellátásának főbb területei is az internet világába csoportosulnak át. Nem csak magyarországon, hanem az egész világon egyre nagyobb hangsúlyt kap a honlap készítésés a keresőoptimalizálás.
Ez az átcsoportosulás végiggondolva teljesen érthető, hiszen mind a vásárló, mind az eladó gyorsabban és könnyebben érheti el kitűzött céljait egy jó honlap segítségével.
Az online térben történő értékesítés egyik legnagyobb előnye, hogy nagy tömegeket érhetünk el kedvezőbb marketingköltségek mellett, így gazdaságosabb és kényelmesebb megoldást biztosít az eddig megszokott stratégiákkal szemben.
Ehhez szükséges egy mindenki számára jól kezelhető weboldal, modern, megkapó megjelenéssel. Ha Ön épp egy ilyen weboldalt szeretne, akkor jó helyen jár!
Legyen szó webshopról, céges weboldalról, vagy akár egy meglévő weboldal továbbfejlesztéséről, módosításáról, mindenben segítünk Önnek.
Legmodernebb keretrendszerek és webes technológiák alkalmazásával, elkészítik weboldalát. Nagy hangsúlyt fektetünk a biztonságra és az adatvédelemre a weboldalak tervezésénél, szem előtt tartjuk a seo (keresőoptimalizálás) eredményeket, illetve minden elkészített honlapunk megfelel a GDPR szabályoknak. Amennyiben már meglévő oldalán szeretne GDPR felkészítést, mi segítünk Önnek.
Hisszük, hogy az ön izgalmas ötleteinek ötvözése a mi találékonyságunkal és szakértelmünkkel, egyenes út egy sikeres weboldal megalkotásához.
Akár meglévő weboldalát is optimalizáljuk a piaci környezetnek megfelelően, hogy ez a stabilan működő, gyors és biztonságos szoftver, vállalkozása fejlődését szolgálhassa.
A weboldal készítés során nemcsak a programozók, grafikusok, marketingesek tapasztalatai és ismeretei számítanak, hanem az is, hogy miként állnak hozzá és élik bele magukat a projekt megvalósításába. Mennyire értik meg az adott projektet, tevékenységet. Mennyire haladnak a korral, milyen módszerekkel frissítik fel meglévő tudásukat és hogyan alkalmaznak új technológiákat, megoldásokat.
Platinum
csomag
Silver
csomag
Bronze
csomag
Mobilra optimalizált áruház
Továbbfejlesztett e-kereskedelem (Google Analytics)
A webáruház integrálható az összes hasznos és elterjedt ingyenes Google eszközzel:
- Google Analytics (statisztika)
- Google Ads (hirdetési rendszer)
- Google Search Console (indexelés megkönnyítése)
- Google Tag Manager (címkekezelő)
- Sitemap (oldaltérkép) biztosítása
Google Analytics 4 integráció
Facebook és Google fiókkal való bejelentkezés
Van már korábbi hírlevél rendszere? Élni akar a profi hírlevélküldők funkcionalitásával? A ShopRenterben ez sem akadály, hiszen rendelkezik a rendszer a legnépszerűbb hazai és nemzetközi hírlevélküldő integrációkkal, amely során a webshopos feliratkozók automatikusan átkerülnek a hírlevélküldő szoftverbe a megadott listára.
- MailChimp
- LadyBird
- Webgalamb
- Sales Autopilot (MailMaster)
- Listamester
- Maileon
Termékmegosztó oldalakkal való integráció
A modul segítségével a legnagyobb termék megosztó oldalakkal (pl. Árukereső, Árgép stb.) kerül összeköttetésbe a boltja. Ezen oldalak nagy előnye, hogy igen nagy mennyiségű minőségi látogatót képesek az oldalunkra irányítani, és a keresőkhöz hasonlóan igen jól tervezhető a költsége.
A modul fejlesztése során beállítottuk, hogy azok a termékek is megjelenjenek az oldalon, amelyek egyelőre nincsenek raktáron, így sokkal nagyobb igénykört tud a rendszer kiszolgálni.
- Termékek megosztása a legnagyobb termék vagy ár összehasonlító és megosztó portálokkal
- Beállítható, hogy a termékmegosztó oldalnak küldött adatokban a termék hivatkozásához a rendszer hozzárendelje-e az egyéni Google Analytics kódot
- Az Analytics fiókban pontosan nyomonkövethető, hogy az adott terméket a termékmegosztó oldalról érték-e el a látogatók, vagy sem
- XML-t igénylő portáloknál fix URL a megosztáshoz
Facebook Conversions API (CAPI)
Dinamikus remarketing hirdetések Facebookon
A Google Shopping szolgáltatásának köszönhetően a hirdetések egy új dimenziója érhető el.
A Google Shopping annyiban tér el a hagyományos keresési hirdetésektől, hogy az ajánlatokat a találati oldalon legfelül mutatja képpel, árral és a webáruházad nevével együtt.
Így segítségével még inkább kitűnhetsz a versenytársaid közül, megnövelve az esélyét, hogy az emberek nálad vásároljanak.
Affiliate rendszer
Ha az affiliate marketinget kellene pár szóval leírni, akkor talán "automatizált partnerprogram"-ként lehetne rá hivatkozni, amelynek alapja egy megállapodás egy külső partner és egy weboldal (esetünkben webáruház) tulajdonosa között.
Ha például egy webáruház úgy dönt, hogy szeretne egy kis segítséget termékei vagy szolgáltatásai értékesítéséhez, akkor elindít egy affiliate programot, amellyel lehetővé teszi mások számára, hogy értékesítsék a programban szereplő termékeket vagy szolgáltatásokat. A webáruház minden egyes partnerének egy egyedi azonosító számot ad, amit használniuk kell a linkjeikben és hirdetéseikben.
Ez alapján tudja az áruház rögzíteni, hogy egy eladás kitől származott, és, hogy a vevőt egy affiliate partnere küldte a weboldalra. Cserébe a webáruház tulajdonosa jutalékot fizet a partnereknek minden általuk generált eladásért.
Ebből a szempontból az affiliate rendkívül olcsó, hatékony és biztonságos marketing eszköz. Egy ilyen megállapodáson mindkét fél csak nyerni szokott. Ugyanis a webáruház tulajdonosa csak a hozott megrendelések után fizet jutalékot a partnernek, így neki ez mindenképpen megéri a megrendelések miatt. A partner pedig az automatizált rendszernek köszönhetően naprakész információkkal rendelkezik arról, hogy hány látogatót és vásárlót hozott a webáruházba, s ennek köszönhetően mekkora összegű jutalékra számíthat. Tehát a megállapodás kockázata mindkét fél részéről alacsony.
Az affiliate rendszerünkben külön kezelhetőek a partnerek, a partnereknek biztosított eszközök (linkek, bannerek stb), a jutalékok is, melyek megrendeléshez és feliratkozáshoz egyaránt köthetők, s lehetnek fix összegűek vagy százalékosak is. Ráadásul még azt is beállíthatjuk, hogy a jutalékok kifizetését nem pénzben, hanem kuponnal oldjuk meg.
Automatikus véleményösztönző
Automatikus levél a kívánságlistás akciós termékről
Az automatikus levelek ShopRenterben tapasztalt népszerűségét látva hoztuk létre ezt a automatizmusunkat. Beállíthatjuk, hogy amikor egy termék akciós lesz, egy emailben értesüljenek róla azok a vásárlók, akiknek az adott termék a kívánságlistáján szerepel.
Könnyítse meg termékei böngészését vevői számára, emeljen ki termékeket (legújabb, top, akciós), amivel növelni tudja oldala konverzióját. A ShopRenterben minden fajta modult megtalál, amivel növelheti a vásárlás hatékonyságát:
- Kapcsolódó termékek modul
- TOP termékek modul
- Legújabb termékek modul
- Akciós termékek modul
- Kiemelt termékek modul
- Gyártó ajánló modul
- Kategória ajánló modul
- Egyedi HTML modulok
- Nap terméke modul
- Hasonló termékek modul
Ez utóbbi modul a termékek böngészését könnyítő opciók egy magasabb szintjét képviseli. Egy vásárló egy adott termék adatlapjának megtekintésekor a rendszertől automatikusan kaphat „javaslatokat” hasonló termékekre, amelyek nagyobb valószínűséggel érdekelhetik őt. Az ajánlott termékek több szempont szerint is hasonlíthatnak az épp megtekintés alatt állóra: azonos kategória, azonos gyártó, hasonló ár, stb.
- Intelligenciát visz a termékajánlásba
- A termékoldalakon jelenik meg, és javasolja a hasonló termékeket automatizáltan
- Megkönnyíti a böngészést a vevők számára
- Nagymértékben növeli a vevői elégedettséget
- Automatikusan teszi a javaslatokat, emberi beavatkozást nem igényel
- A hasonlóság több módon is megadható
A beépített kereső segítségével bármilyen termék gyorsan és hatékonyan megtalálható. Az automatikus kiegészítésnek köszönhetően a beírt szöveg alapján, már a keresés közben is megjelennek a találatok, így kényelmesebbé téve a termékhez jutást. A rendszer abban az esetben is megtalálja a termékeket, ha a szavakat nem sorrendben írjuk be!
- Mindenhol elérhető kereső
- Minden fontosabb termékadatban keres
- Keresés közben a találatok valós idejű megjelenítése képpel és névvel
Akik ezt a terméket megvették modul
Raktárkészlet szűrő modul
Speciális paraméter alapú kereső
Professzionális szűrési rendszer
Termék értékelés és véleményezés
Akciós árak időzítési lehetőséggel
Egyedi termékjellemzők modul
Ajánljon vásárlóinak termékeihez kiegészítő termékeket már a termékoldalon!
A kiegészítő termék upsell modullal megtöbbszörözheti a kiegészítő termékek értékesítését. A modul a termékoldalon jelenik meg, az adatok között, ahol a vásárló kiválaszthatja, hogy a termékkel együtt milyen más kiegészítő termékeket rak kosárba. Mint például táskát a notebookhoz, pengét a borotvához, stb.
- Megnöveli a kiegészítő termékek értékesítését
- Felhasználóbarát kiegészítő termék választás
- XLS feltöltőn keresztül felvihetőek a kiegészítő termékek
A nanobarok remek figyelemfelkeltők, és sok mindenre használhatók. Mutathatunk benne fontos információkat (például cookie elfogadás), kuponokat vagy egyéb vásárlásösztönzőket.
Az egyik leghasznosabb felhasználása a nanobarnak, ha az ingyenes szállítást kommunikáljuk benne. Ha ez egy adott rendelési értékhez van kötve, akkor csakúgy, mint a kosárban, itt is automatikusan változik az összeg, ami az ingyenes szállításig még hiányzik. Ha ezt kommunikáljuk a nanobarban, azzal az átlagos rendelési értéket könnyen növelhetjük.
Ingyenes szállítási értékhatár beállítása
Termék mennyiségi kedvezmény
Kosár mennyiségi kedvezmény
A vásárlók vásárlásra ösztönzésének egyik legjobb módszere, ha magát a vásárlást jutalmazzuk. A legdirektebb megoldás az, ha a vásárlás mellé kapnak ajándékot. Az Ajándék a rendeléshez modul pontosan ezt valósítja meg. A modul lehetővé teszi, hogy az Ön által megadott feltételek teljesülése esetén az Ön által adott ajándékok közül választhasson a vásárló.
- Egyszerre több feltétel is megadható
- Vevői csoportonként külön feltételek és ajándékok adhatóak meg
- Beállítható, hogy csak bizonyos termékek esetén járjon ajándék
A csomagkészítő modul segítségével lehetővé teheti a felhasználóknak több termék együttes megvásárlásának lehetőségét, akik így kedvezményes áron juthatnak hozzá a termékekhez.
A csomagkedvezmény rendkívül jó lehetőség az átlagos kosárérték növelésére, hiszen segítségével olyan termékeket is értékesíthetünk, amelyek önmagában kevésbé vonzóak a látogatók számára.
„Egyet fizet, kettőt kap” típusú akciózás
Átvevőpontos szállítási mód integrációk
Az átvevőpontos szállítás folyamatosan kezd egy nagyobb szeletet kihasítani a szállítási módok tortájából. Előnye, hogy nem kell a vásárlónak elutazni a bolt telephelyére, sem raktárába, de nem is kell otthon várni a futárt a kiszállítás miatt. Lényege, hogy a vásárló az otthona környékén kiválasztott pontokban veheti át az oda szállított csomagot, így nincs helyhez és időhöz kötve, akkor veszi át, amikor neki a legjobban megfelel.
Integrált átvevőpontos szolgáltatások:
- PickPackPont
- MPL PostaPont
- MPL Postán Maradó
- MPL csomagpont
- GLS csomagpont
- DPD csomagpont
- Csomagküldő.hu
- FOXPOST
- Egyedi átvevőpontok létrehozása
További előnyök:
- A szállítási helyek listája naprakészen frissül
- A futárszolgálatok exportja modulban az adott átvevőpontos szállítási módnak megfelelő megrendeléslista is exportálható
Mindenki szeretné tudni, hogy milyen termékek fogynak a boltjában. Sok megrendelés esetén ez szép képet ad arról, hogy milyen irányba érdemes a termékkört bővíteni. A statisztikai oldalakon minderről pontos képet kap, hiszen minden alapfontosságú mért adathoz hozzájut.
- Rendelések időbeli eloszlása
- Megnézett termékek statisztikája
- Megvásárolt termékek statisztikája
Többszintű raktárkészlet kezelés
Amennyiben a termékek árazása ügyfelenként egyéni, konkrét ár helyett a beállítás segítségével a látogatók árajánlatot kérhetnek. Az árajánlat egy egyszerű űrlap, amelyet kitöltve az áruházban megadott email címekre elküld a rendszer.
- Termékenként választható konkrét ár, vagy ajánlatkérés
- Az ajánlatkérésre állított termékek nem rakhatóak kosárba
- Választható harmadik opció: nincs ár
Egyre több vásárló rendel a webáruházakból külföldi bejegyzésű cég nevében. Ennek előnye, hogy ilyenkor a termék ÁFA nélkül cserél gazdát az eladó és a vevő között, ha a vevő másik országból rendel. Így számunkra is fontos, hogy a kereskedőknek lehetőséget biztosítsunk külföldi adószám bekérésére.
Különleges fizetési megoldások
A technika és vásárlási kultúrának köszönhetően már nem csak a hagyományosnak mondható bankkártyás fizetéssel fizethetünk ki készpénz nélkül terméket. Léteznek virtuális pénztárcás, hűségkártyás, QR kódos, mobilos fizetési megoldások. A ShopRenter mindig tartja a legújabb trendekkel a lépést, hogy Ön is tudja tartani a vevőivel.
- SOFORT Banking
- MasterPass
- Cetelem online áruhitel
- Mobilos fizetés
- Barion
- OTPay
- Sponsorem
Bankkártyás fizetés (Simple, Barion, K&H, CIB, stb.)
Az online fizetési mód egyre elterjedtebb Magyarországon, Ön se maradjon ki! A modul segítségével egyszerűen és gyorsan beállítható a Simple (OTP), Barion, PayU, UniCredit, Escalion, K&H, Wirecard és a CIB bankok által biztosított bankkártyás fizetés. A modul működéséhez természetesen a fenti bankokkal való szerződéskötés is szükséges
A Wirecard, Escalion, UniCredit és K&H esetén pedig egy harmadik féllel, a Payment Gateway-el kötött szerződés is szükséges, amely a Shoprenteren keresztül jóval kedvezőbb feltételekkel jöhet létre. A szolgáltatás használatához a Payment Gateway számára egy alacsony mértékű jutalékot is fizetni kell.
• Modern, gyors megoldás
• Biztonságos
• Egyszerű beállítás
Magyarországon kívül is értékesítene? Esetleg idegen nyelvű vevőkört szeretne kialakítani? A többnyelvűség modulunkkal ez már nem jelenthet problémát! A rendszer működését éppen úgy alakítottuk, hogy az egyszerre több nyelv kezelésére is képes legyen. A nyelvek egyszerűen telepíthetőek, beállítás után pedig oldalunk szövegei az adott nyelven jelennek meg. Emellett a termékek, egyéb szöveges tartalmak is külön az adott nyelvre átírhatóak.
• Tetszőleges számú nyelv adható a rendszerhez
• Egyszerű telepítés, karbantartás
• Szöveges tartalmak nyelvenkénti kezelése
• Folyamatosan bővülő nyelvi választék
• Minden nyelvnél tetszőleges szöveg megadása, így nyelvenként akár más módon is kommunikálhatóak az adott előnyök
• A különböző nyelvi elemek XLS-ben is importálhatóak ill. exportálhatóak
• Nyelvenként meg lehet adni alapértelmezett domain nevet
• A különböző nyelvekhez hozzá lehet rendelni alapértelmezett valutát
A jelenleg választható nyelvek:
magyar, angol, német, francia, cseh, horvát, olasz, lengyel, román, szerb, szlovák, szlovén, spanyol
Fontos: többnyelvű webshop esetén a keresőbarát URL-ek ugyanazok maradnak a különböző nyelveken. Amennyiben szeretné, hogy a keresőbarát URL-ek különbőző nyelveken jelenjenek meg, javasoljuk webáruháza klónozását.
Amennyiben több országba értékesíti termékeit, vagy külföldi vásárlói vannak, hasznos, ha a fizetés nem csak forintban, de más valutában is megoldható. Rendszerünkben erre is lehetőség van, így akármennyi valutát a bolthoz rendelhet.
- Tetszőleges valuta kezelése
- A rendelések az adott valutában tárolódnak le
- A valuták árfolyama naponta automatikusan frissül
Excel, CSV és XML importálás és karbantartás
Rendelés export futárszolgálatoknak
Nem kell többé időt fecsérelni a szállítókkal történő egyeztetésekre! Fejlesztésünk által egy kattintással kiexportálhatja a választott rendeléseket - mindezt a kiválasztott, szállítócég által preferált formátumban - így azonnal feldolgozható állapotban küldheti tovább a megrendelők adatait a futárszolgálat számára. Gyors, könnyen kezelhető és nullára redukálja az esetleges félreértések lehetőségét!
Beépített Clear Admin számlázó
CMS+ (Fejlett tartalomkezelő és blogrendszer)
Több admin felhasználó jogosultság
Amennyiben többen dolgoznak a webáruházban, előfordulhat, hogy a munkatársak munkaköre csak az oldal egy részére korlátozódik. Ezzel a rendszerrel megoldható, hogy pl. a hírleveleket író kolléga egyedül a hírleveleket tudja kezelni, a tartalmakat szerkesztő egyedül a tartalmi részhez fér hozzá, míg a megrendelésekkel foglalkozó kolléga egyedül a megrendelésekhez. Ezzel a rendszer kezelése értelemszerűen biztonságosabbá válik, a felelősségek hatékonyabban elkülöníthetőek egymástól.
- Szabályozható jogosultsági rendszer
- Külön-külön minden modulhoz adható hozzáférés
- Biztonságosabbá teszi a rendszer menedzselését